diumenge, de juny 18

Les 4 hores de solius


Aquest dissabte per fi a tornar a escalar després de tres setmanes sense poder (gggrrrr). I que millor que coincidint amb les 24h d'escalada a Solius!

Així que amb el Pepe anem directament cap a la Roca Ponça, i com que les fàcils estan ocupades, doncs res millor (!?) que començar amb "Trempera matinera" 6b+***. I per flipar: Encadenada a vista!!!
Després anem a l'esperó, on ens trobem amb el PGB. Llàstima que no coincidim escalant més que un instant. Segur hi haurà pròximes oportunitats. A l'esperó fem una via, un parell de birres i cap a Roca Ponça un altre cop per fer "Flames de Pedra", 6c*****. Per mi la millor via que he fet a Solius, maquíssima, estranya, dura... Però no surt a vista. Un altre dia segur. I com que el genoll es ressenteix i em quedat amb uns colegues, cap a casa.

Però l'any que ve em sembla que les 24 hores han de caure. No hi havia excessiva gent escalant i l'ambient molt maco!

4 comentaris:

PGB ha dit...

Ieeeeeee viking!
hehe llàstima de no coincidir més! Si m'haguessis obert el 6a (o 6a+) aquell que vaig provar, amb les cintes posades hagués arribat a xapar i m'hagués atrevit a fer el pas i POTSER encadenar. Un altre dia serà ;(

Això que dius de unes birres, jo de tu ho matitzaria a "unes quantes" birres ;P

I olé per la Flames de pedra, quan estiguis bé de genoll segur que cau! Ja vindré algun dia a provar-la en top xD

Aquest estiu li haurem de fotre fort i aprofitar la proximitat Calella-Begur. Tant per escalades com per anar a fer uns beures post-escalatoris! ;P

Anònim ha dit...

Sip, a veure si els estudis t'ho permeten i tornem x Solius!
I la flames de pedra, tenia un repos de GENOLLS, precisament!!! No el vaig poder fer, jeje. Però caurà!
I com mola tenir les cintes posades!!!!!!!!!

PGB ha dit...

La veritat és que és un aventatge psicològic tenir les cintes posades xD

Bwa, vaia putada lo del repos de genoll jajajaj :P

Percert, a l'esquerra de la Flames, hi ha un 7b? Si és així, el vaig fer en Ae i em vaig despenjar de la Flames. La intenció era fer la via dels Casals però al final no hi ha haver motivació :P

Tinc ganes d'anar a l'escletxa! ;) ah, i paret verge que vegi, t'aviso i anem a inspeccionar si es pot equipar algo, ok? ;)

Anònim ha dit...

Ok!
Però cada cop queden menys parets verges, ja no es com avanç, jejjejeje