dijous, d’agost 31

Treure profit dels problemes


Com que aquest estiu per culpa del meu genoll cascat vam tenir que suspendre el viatge pels Pirineus que teniem en ment, al final vaig desviar els diners del viatge per compar (per fi) un Taladro.

I no un qualsevol (je,je), el nou Bosch GBH 36V: Una bestia parda: Dos bateries de 36V/2Ah que es carreguen en 40m i que donen per 20 forats en calisa. 3J de percusió i 4'3kg de pes amb la bateria. Per mi, a l'alçada del Hilti te 6-A.

El preu: 636€ (sense IVA), que és una pasta, però precisament per aquestes coses estan els diners (per gastar-los amb el que ens agrada)! I comparativament amb la competència (Kress, Makita i Hilti) és de llarg el millor qualitat/preu.

Farà mooolts forats!

7 comentaris:

K. ha dit...

Es pot saber per on estas equipant?

Records

Mohawk ha dit...

Que puc dir del Bosch GBH 36V que no hagi dit en Viking....

A disfrutar-lo!

Anònim ha dit...

Je,je: Això t'agradarà K:
Un lloc és per la Pobla de Segur, el propietàri permet equipar però sense que es publiquin les ressenyes, i l'altre, a l'Empordà, i el principal equipador de la zona no publica ressenyes... Secretius a tutiplen!
És un tema complex

PGB ha dit...

haurem d parlar de les zones de l'Empordà... ehem ehem :P

K. ha dit...

La Pobla de Segur i l'Emporda m'agafen molt lluny per anar a escalar. :) :)

Respecte a que el propietari no vol que es publiquin... Doncs allà ell, pero em temo que no es un poder que tingui, em temo que la Constitució defensa al que publica el que vol (llibretat de premsa en diuen).

Això sí, puc entender que digui que si es massifica prohibirà escalar. Es el seu dret i ja es de agreir que hagi deixat escalar a alguns d'entrada...

K. ha dit...

Per cert, on es pot comprar el Bosch?

Anònim ha dit...

Pel que vaig veure, a cada botigua de material professional/industrial treballen amb unes marques concretes. És questió de trobar una que treballin amb Bosch. Jo el vaig comprar a Sabadell, tot i que no et sabria dir el carrer ja que ho conec de memòria.
Potser a la web de Bosch surten els proveidors oficials.