divendres, de gener 25

Reserva

Dimecres anem amb el Beri a fer la via "Reserva" 120m V ****. És una de les vies més clàssiques del Pic i encara no l'havia fet. Una via molt wapa en el seu grau.

Al primer llarg em lio una mica però arribo a la reunió, que és el que comta.
El segon llarg és el més wapo, i te multiples variants, diria. Nosaltres passem per la dreta.
El tercer i últim llarg també està bé i conté el pas més xungo de la via, amb la pulimenta jo diria que és un V+.

Un migdia d'escalada molt agradable, amb solet i amb menys de dos hores es fa la via. Cal un joc de friends per reforçar i unes bagues.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon Dia fiera!

I no la vas trobar "patinosa"? jo la ultima vegada que la vaig repetir (tres años ha) la vaig trobar patinosa.

D'aquest estil (grau), gens sobades pero amb mes "juego" amb els Friends et diria 3 "must do it" del pic: Diagonal Pasatiempos, Lafayette i Peor imposible. T'ho pasaras moolt be.

Ja explicaras com va amb la via pel serrat!!!

Vagi be

Jose

Anònim ha dit...

Ei Jose!

La via estava sobada però només em va molestar al pas xungo del tercer llarg, que estava molt sobat.

Coneixes una via que està a la dreta de la reserva que es diu eucaliptus (!?), no recordo be el nom. També la marquen com V i semi equipada...

Lo de la via del Serrat el colega amb el que havia de quedar em fa fallar (això va pel Putxi) i al final no hi vaig anar.
De totes formes el primerr llarg està equipati ara falta obrir tres. Si algun doia tens lliure i et fa gràcia diguem-ho. Aquest diumenge que tal?

Vagi bé!