dijous, de febrer 23

19/02 Solius mon amour


Je,je: Un altre cop a Solius.
I amb un vent impresionant, complicat d'escalar inclús a algunes parets.
Comencem a l'agulla central, Uri amb "President" IV+. El Putxi es llença a la piscina i encadena "La caleta" V, em sembla, les ressenyes de elsfillsdesolius necessiten una actualització!
Jo li endinyo a un
- 6b** (això comenta un local) que hi ha a la dreta amb parabolts del 8!? No està ressenyat.
Després d'uns topropes, canviem i anem al contrafort de l'agullola.
Aki espera "El fill de Utah" 7a*** (a la foto, Putxi provanti sort), ja l'havia provat feia unes setmanes: I surt a la primera, i posant les cintes!
El meu segon 7a, oh yeah!
El Putxi, amb els braços fets pols després d'haver provat "El fill..." li endinya a "Reig aguein de Maxin" V+/6a**, el pròxim dia te la treus!
I jo a provar "Banyalokes band" 7a+/7b****, k obro patint pro disfrutant, jeje (avanç estava resenyada com 7b+!).
I venga cap a casa, la setmana k ve més, i ja tinc ganes de tornar a Solius, quina pedra... quina adherència... ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh!