dimarts, de desembre 4

Planetes Transparents

Dijous passat un altre cop al Serrat dels monjos.
Aquest cop a fer la "Planetes transparents" *** V+ 115/200 m. Nosaltres només vam fer els primers quatre llargs per problemes de temps. Una llàstima perquè el penultim llarg es veu molt estètic.

La via en si està molt millor del que sembla des de baix, tot i que si que és una mica matojera.

El primer llarg, amb només dos espits i 45 metres obliga a l'autoprotecció. Jo li vaig possar quatre friends però em vaig quedar curt. Entre això i la roca no perfecte obliguen a una progressió meticulosa. Un llarg molt wapo que està de V- però jo diria que és V tranquilament.

El segon llarg és guarro, un pretext per arribar al següent.

Els tercer i quart els vaig empalmar i són força disfrutons, tot i que en uns passos s'ha d'anar amb compte de no tirar pedres al de la reunió. Potser millor si es va bé de grau és empalmar el segon i tercer. No fa falta colocar res en aquests llargs.

Ara només em falta fer al sector esquerra dels monjos la "Pitonuda" i acabar els dos últims llargs de la Planetes.