dilluns, de novembre 17

Los lunes al sol


Avui em anat a la Miranda de can Jorba amb el Pau, el Kuko i el Jepan. Fem dos cordades, jo amb el Kuko a fer de primer a tots als llargs de la "Sol Solet" i sortin per "l'Aresta Brucs" de l'agulla següent, en total 250 metres de IV+ ****.

La Sol Solet la coneix tothom, wapa. L'Aresta Brucs són un parell de llargs desequipats (45 de IV i 55m de III+). Els dos són fàcils, el millor el primer (foto de sota). Amb unes quantes bagues per merlets i sabines es passa bé. Primera reunió en una sabina i segona amb els bolts de la Bego Kush.

Un altre bon dia d'escalada!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eps! com anem Aleix! Ja heu acabat la via del serrat dels mojos?

Jo pel nadal ja tornare a trepar algun dia. (de moment amb el nen només tinc temps de fer plafò)... com ho tindries per fer un intento aventurero pel pic del martell (a veure que surt)?

Vagi be!

Jose

Anònim ha dit...

K tal Jose!

El tema serrat dels monjos ho tinc parat que es veu que ara s'ha de demanar permís...

L'anar al Pic per mi genial, això si, ja veus que en quan a grau vaig flugejant bastant, però per ganes no serà!

Espero que el tema family vagi tot bé! Ens veiem!