dilluns, de desembre 18

Desdentegada


Dissabte anem amb l'Albert a la Desdentegada, gran zona montserratina de plaques.

Començo obrint la via nº63 6b***. Maca via de placa de 25 metres tooota de continuitat (potser 6a+?). Ens surt a vista. Aprofitem per posar les cintes a la via del costat, la nº 64 6b+**. A mi no m'agrada gaire, ja que la dificultat està als quatre primers metres, després deu ser 6a. També ens surt a vista.

Després de les dos primeres vies ja estic amb els braços fets pols, així que deixo que l'Albert prengui la iniciativa. Així que es posa amb la nº 59 6c***. Aquesta és una via una mica diferent, ja que creua una fisura i té uns passos diguem que curiosos. L'Albert puja perfecte tota la via, però ja a l'alçada de la reunió, no està còmode i sake... que a prop de l'encadene! Després i amb les cintes posades la obro jo, però la força ja no m'acompanya i m'arrastro per la via. I per acabar, al xapar la reunió m'enganjo un dit amb el mosquetó i sang a dojo.

Quan ja marxem passem pel costat del Totxo del Clot del Tambor, on uns màquines estan escalant (a la foto, amb la cova de l'Arcada i les seves plàques perfectes, darrere).